Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

A já si naivně myslel, že je to pro ženy, které mají své dny. A jsou naštvané na celý svět.;-D

0 0
možnosti

Je jedno, že neláká prorok; cesta je stejná.

0 0
možnosti
Foto

J45a76n85a 10M41a63j64o69v88á

16. 1. 2018 17:18

Dámský oddíl??? Fakt???

No, dobré vědět :-).

Možná budou následovat seznamovací?

0 0
možnosti

Seznamovaci uz zavedly prazske dopravni podniky, ale jaksi to nejak utichlo. Asi se tam snazili seznamovat jen ti migranti, co jsou uplne nekde jinde.

1 0
možnosti
Foto

Ty společné toalety považuju za zrůdnost. Nesnesl bych, abych stál u mušle a vykonával tam malou potřebu a za mnou by procházely ženy a u umyvadla sotva za rohem se líčily. Já se i kvůli případným nájezdům uklízeček vždy pokud to jde zamykám i s malou potřebou do kabinky. A ženám bych to taky nepřál, asi netuší, kolik mužů si u mušle často a hodně nahlas pšouká. Je to tak a ne jinak. Věřím, že ani normálním ženám společné toalety nemohou připadat jako dobrý nápad.

0 0
možnosti

Poradil bych vam.

Zkuste si na ne zajit abyste poznal, jak vypadaji.

1 0
možnosti

Hezky jste to napsala. Aspoň jsem se dověděla, co mi bylo utajeno:-)

A ačkoliv mi dámské oddělení ze začátku čtení blogu přišlo podivné, Vaše vysvětlení to úplně narovnaloR^

3 0
možnosti

Ano, ta damska oddeleni ve vlacich jsou stejne jako damska parkoviste v podzemnich garazich. Ta si pamatuju uz vic nez 30 let. jsou blize k pokladne ci nejake sluzbe. Ono to obtezovani zen nezacalo teprve s prichodem migrantu jak se na tu nekteri snazi tvrdit. To bylozrejme vzdy, obzvlast v pritmi podzemnich garazi. Nekde pro ne maji i sirsi parkovaci prostor podobne jako pro postizene.

1 0
možnosti
Foto

Jenomže bylo kultivované. Myslím to obtěžování. Jako podle toho vtipu, jak jdou dva pánové uličkou ve vlaku...

0 0
možnosti

A co pánské kluby? ;-)

1 0
možnosti
Foto

Tam je ale ženskejch plno.

0 0
možnosti

Tak je vidět jak málo toho znám, skutečně existuje dámské oddělení ???

A pro pány je taky něco vyhrazeno..;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

H90a17n32a 88V19l34k29o71v21á

16. 1. 2018 13:39

Genderové záležitosti neřeším. Vy jste si ovšem zaplatila místenku a onen mladý muž nejspíš ne....

Vlakem jsem necestovala delší dobu, jezdím autem donedávna i do Prahy, ale kdysi mne nikdy nenapadlo sednout si v přeplněném vlaku do vagónu pro rodiče s dětmi, kde bývalo volněji. Jednou jsem ovšem vypravovala na Vysočinu tchyni s tříletou dcerou a musela jsem se obrátit na průvodčí aby zajistila místo právě v tomto vagónu přeplněném mladými lidmi bez dětí....

1 0
možnosti
Foto

Karma. Hezky napsáno. Rozumní lidé se vždy domluví.

1 0
možnosti
  • Počet článků 24
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2336x
Hodná feministka, která věří v sílu přírody a humoru :o)

Seznam rubrik